Guinot
Înapoi Înapoi în zona publică Portail Client

Institute afiliate Guinot

UN MODEL DE AFACERI TRIAT ȘI TESTAT

RECORDARE CREȘTERE

La sfârșitul anului 2018 au fost 300 de saloane afiliate Guinot-Mary Cohr.
Această cifră s-a dublat între 2014 și 2018.​


Această creștere rapidă reflectă satisfacția partenerilor Mary Cohr și modelul de salon afiliat, care, la costuri comparabile, asigură o creștere stabilă a cifrei de afaceri de 10 până la 60%.

UN VIITOR PROMISIV

În 2017, 77 de noi parteneri s-au alăturat rețelei Guinot-Mary Cohr. Grupul se așteaptă la 80 până la 100 de noi deschideri în 2018, sperând să ajungă la 500 de saloane afiliate până în 2020.

MĂRTURII

Mărturie despre Sabine Thibaut, afiliată Guinot

 

 

Sabine Thibaut, managerul a două institute Guinot Paris Daumesnil (al 12-lea) și Paris Palais Royal (primul), explică motivele care au determinat-o să se convertească nu la unul, ci la cele două institute ale Afiliației Guinot!

 

"Odată cu succesul acestei transformări, am convertit în afiliere cel de-al doilea institut al meu.
Marca Guinot este văzută ca un pariu sigur în estetică, avangardă și lux."

Sabine, spune-ne despre cariera ta antreprenorială în estetică? Am făcut un CAP estetic la vârsta de 16 ani și apoi alternativ BP estetic.
Am lucrat apoi timp de 10 ani într-o companie din 4 institute unde am câștigat ceva experiență mai ales ca șef de echipă. Am învățat elementele de bază ale conducerii și administrării unui institut. Apoi am simțit dorința de a gestiona o echipă și de a-mi evolua meseria. La 28 de ani, mi-am deschis primul institut în districtul 1 din Paris. A existat o adevărată lucrare de modernizare și reconquistare a clienților. Având în vedere succesul acestui institut, am decis să deschid un al doilea în al 14-lea, pe care l-am vândut de atunci. 2 ani mai târziu, am cumpărat acest institut, cel de-al 3-lea, în al 12-lea de la Daumesnil. A fost o adevărată provocare, deoarece a fost un corp Minut vechi, cu o clientelă cu un nivel scăzut de calificare, care trebuia păstrat și convertit în serviciile noastre superioare. Am transformat institutul meu Amarine în anul 12 în institutul Guinot în 2013. Pe baza acestui succes, eu
a convertit în afiliere al II-lea meu institut, rue de Richelieu în decembrie 2015.

De la Institutul Amarine până la Institutul Guinot, ce te-a determinat să alegi conceptul Guinot pentru a-ți converti punctele de vânzare în institute de marcă? Am auzit despre afiliat prin intermediul reprezentantului meu. Inițial, am fost reticent în fața conceptului de franciză, deoarece îmi era teamă să nu-mi pierd liberul arbitru.
Cel al afilierii mi s-a părut mai atractiv: investiții inițiale mai puțin și mai multă independență. M-am gândit la asta un an pentru a înțelege pe deplin modul în care funcționează conceptul, precum și avantajele pe care le are institutul meu avea să poată desena unele.
Am avut mai multe întâlniri cu vorbitorii Guinot. Am primit diferite documente precum un studiu de piață, simulări 3D, planuri.
Guinot are o reputație puternică în rândul clienților care au simțit o mișcare superioară a institutului. Brandul este privit ca un pariu sigur în estetică, avangardă și lux. Tocmai am primit noul dispozitiv de îngrijire a feței Hydraderm cu rezultate deosebite și așteptăm cu nerăbdare să beneficiem clienții. Știu că acest brand este dinamic și inovator. Avem o singură marcă, astfel încât avem încredere în ele 100%.

Astăzi, gestionați două institute Guinot de la Paris, cum reușiți să gestionați aceste două echipe?Trebuie să ai un manager în fiecare institut și o echipă structurată de care ai încredere 100%. Am o prezență regulată la ambele institute. Echipele mele trebuie să mă vadă pentru a ști că sunt susținute și antrenate în fiecare zi, chiar dacă totul este în regulă. Au fost imediat motivați de ideea integrării apartenenței la Guinot. Au participat la instruire pentru a-și suplimenta expertiza. Am înființat o ședință colectivă trimestrială și o întâlnire individuală lunară. În cadrul acestei întâlniri, analizăm cifrele extrase din software-ul de management Ikosoft. Analizăm punctele pozitive și lucrurile de îmbunătățit și împreună determinăm obiectivele viitoare personalizate pentru fiecare estetician. Un instructor Guinot vine în mod regulat, astfel încât să își poată menține nivelul și să stăpânească toate tehnicile de îngrijire și vânzări ale mărcii. Esteticienii se simt apreciați, ascultați și instruiți și de aici stă cheia succesului.

Cum vedeți viitorul cu parteneriatul?
Bine, de când am realizat cifra de afaceri pe care am sperat în prima lună de la deschidere. Voi recruta un CAP în septembrie 2016 pentru Uriage și un BP pe Grenoble. 2016 este un semn de succes și provocare datorită parteneriatului cu Guinot!

Ce diferențe observați înainte / după afiliere?
Simt sprijinul brandului prin instrumente de comunicare, instruire și monitorizare oferite pe tot parcursul anului. Mi-a fost teamă să nu mai țin frâiele institutelor mele. Dar acest lucru nu este absolut cazul, nu simt constrângere în acest concept, în timp ce am un sprijin real.
De la început am observat o creștere a cifrei de afaceri și a ratei de prezență. Clienții noștri au putere de cumpărare și un coș mediu mai mare.
De asemenea, am reușit să progresăm în recrutarea clienților datorită reputației Guinot.
Gestionarea stocurilor este facilitată deoarece putem comanda produse în orice moment pe software-ul de gestionare și să fie livrate în maximum 3 zile, ceea ce evită stocurile inactive.

Astăzi, ce părere aveți despre acest parteneriat cu Guinot și cum vă gândiți viitorul pentru compania dvs.?
Consider viitorul cu seninătate, deoarece cele două institute ale mele sunt sub numele de Guinot.
O văd mai ușor pe termen lung.
Doresc să-mi prospere cel de-al doilea institut, care tocmai s-a transformat în institutul Guinot, rue de Richelieu.
Voi dedica 2016 acestui proiect, mână în mână cu brandul Guinot.


CE GÂNDESC NOI PARTENERI

Laurence Bossa

Responsabil de Institutul Guinot din Marsilia, în districtul Chartreux.

"Astăzi, înconjurat de un brand bine-cunoscut este necesar să evoluezi și să-și dezvolte afacerea."

Andreia Batista

Responsabil de Institutul Guinot din Antony.

"Institutul meu a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de + 63% în prima jumătate a anului 2015 comparativ cu 2014."